Medvrstniško nasilje v šoli

Medvrstniško nasilje v šoli

Avtor:Katja Košir, Sonja Pečjak, Tina Pirc

Pred vami je druga, dopolnjena in razširjena izdaja knjige treh avtoric, ki se v slovenskem prostoru že več kot desetletje ukvarjajo s preučevanjem tega - v šolah močno prisotnega pojava. Že prva izdaja knjige iz leta 2014 je predstavljala sintezni prikaz obravnave medvrstniškega nasilja v šolah; druga izdaja pa pomeni nadgradnjo in posodobitev prve v več pogledih. Najprej v tem, da poskušajo avtorice vpeljati spremenjeno terminologijo poimenovanja oseb, ki sodelujejo v medvrstniškem nasilju. Namesto izrazov nasilnež in žrtev, ki še dodatno (stereo)tipizirata učence, predlagajo rabo izrazov "učenec, ki izvaja nasilje" in "učenec, ki doživlja nasilje". V letih od prve izdaje je zelo porastlo število raziskav, ki so pripeljale do boljšega razumevanja pojava medvrstniškega nasilja, npr. različnih oblik spletnega nasilja, dinamike medvrstniškega nasilja v obdobju mladostništva in novih instrumentov, kar vse posledično lahko prispeva k večji učinkovitosti preventivnih in intervencijskih pristopov.  

Leto izida:2021

Št. strani:315

Tip vezave:mehka vezava

ISBN:978-961-06-0423-5

Redna cena: 24,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

18. 12. 2023
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predavanje: Kaj je ostalo od postsocializma? Pogled s periferije Balkana

15. 12. 2023
Oddelek za arheologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Arheometrična delavnica za keramiko

13. 12. 2023
Mednarodna pisarna, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predstavitev možnosti študija v Franciji

12. 12. 2023
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Šmitkov večer: Od pesimizma do postspecizma

11. 12. - 12. 12. 2023
Oddelek za primerjalno in splošno jezikoslovje, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Simpozij v spomin Silvina Košaka: Študij starih jezikov in kultur v digitalni dobi