Pomen samoregulativnega učenja v spletnih učnih okoljih

Pomen samoregulativnega učenja v spletnih učnih okoljih

Avtor: Marko Radovan

Knjiga ponuja celovit vpogled v samoregulativno učenje (SRU) v digitalni dobi ter raziskuje, kako se lahko učenci vseh starosti iz različnih izobraževalnih okolij učinkovito učijo v spletnih učnih okoljih. Spletno učenje zaradi svoje prilagodljivosti in odprtosti zahteva od učencev prevzemanje aktivne vloge pri upravljanju lastnega učnega procesa. To vključuje organizacijo časa in učenja ter sposobnost samostojnega reševanja izzivov in iskanja ustreznih učnih strategij. Za podporo prehodu k bolj samostojnemu učenju knjiga predstavlja praktične in preverjene didaktične pristope, ki jih lahko izobraževalci uporabijo za spodbujanje ter krepitev razvoja SRU pri učencih v spletnih učilnicah. Knjiga obravnava tudi širše izzive in priložnosti intenzivnejše integracije tehnologije v izobraževanje ter ponuja dragocen vpogled v trende e-izobraževanja, ki bodo v prihodnjih letih oblikovali učne prakse na vseh stopnjah in vrstah izobraževanja.

Leto izida: 2025

Št. strani: 212

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612975722

Redna cena: 20,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 06. 2025
Oddelek za klasično filologijo, Oddelek za primerjalno književnost in literarno teorijo, Oddelek za filozofijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Simpozij: Crizanta in alto sono

05. 06. 2025
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Oddelek za filozofijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Okrogla miza Dediščina in etična vprašanja

03. 06. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Stephen J. Campbell, Leonardo in Indija

30. 05. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Obisk Muzeja norosti v Gradu Cmurek na Tratah

29. 05. 2025
Oddelek za primerjalno književnost in literarno teorijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Podelitev Ocvirkove nagrade