Spremenljive krajine severovzhodne Islandije
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo
Monografija obravnava umetniške in kozmološke razsežnosti grobne umetnosti kitajske dinastije Han, ki so imele merodajen vpliv na razvoj kulturnih, družbenih in ideoloških (ter s tem tudi političnih) vidikov omenjenega obdobja, hkrati pa je v njih zaznati tudi osnovo nadaljnjega razvoja kitajske idejne in umetnostne zgodovine. Posebej dragocena je pri tem avtoričina falzifikacija teze, ki je doslej prevladovala v kitajski umetnostni zgodovini, in po kateri naj bi motiv lotosovega cveta na stropih grobnic dinastije Han predstavljal simbol, »uvožen« iz izvorno indijskega budizma. Z zelo natančno in prepričljivo analizo tega motiva dokaže, da je v resnici pri tem šlo za simbol, ki je globoko zakoreninjen že v veliko zgodnejši, avtohtoni kitajski tradiciji. Knjiga se vsekakor uvršča med najaktualnejša znanstvena dela na področju kitajske umetnostne zgodovine in sicer ne zgolj v slovenski, temveč tudi v mednarodni sinologiji.
Leto izida: 2017
Št. strani: 264
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612378813
Zbirka: Razprave FF
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI