Pri založbi Springer izšla osma knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Pri založbi Springer je izšla osma znanstvena monografija prof. dr. Mojce Ramšak z naslovom Social Impact of Wine Marketing.

Kdaj in kako se je alkoholna industrija tako neopazno zajedla v naša življenja, da se nam zdi samoumevno, da tudi sami nevede oglašujemo alkohol na spletnih omrežjih in se razkazujemo v njegovem zavetju ter da alkohol vse bolj kupujemo digitalno in v novih kombinacijah embalaže ter sestavin? Knjiga o družbenih vplivih trženja vina prof. dr. Mojce Ramšak nam plast za plastjo razkriva najočitnejše, a vendar spregledane trike alkoholne industrije. Poleg tega pa opozarja na nemoč preventivno-kurativnih ukrepov ter zakonodaje, ki ne dohajajo uporabe in zlorabe tehnologije alkoholne industrije. Ta tehnologijo uporablja tako spretno, tarčno in premišljeno, da iz nas prej kot slej uspe narediti dosmrtne pivce.

Knjiga je na voljo tu.

 

Zadnje novice

Odziv na senzacionalistično in zavajajoče prikazovanje problematike nasilja med mladimi

Odzivu na senzacionalistično in zavajajoče prikazovanje problematike nasilja med mladimi sta se pridružila oddelka za pedagogiko in andragogiko ter psihologijo Filozofske fakultete.

Konferenca Suhozidna gradnja na Slovenskem med teorijo in prakso

Utrinek s konference

Prekinitev študijskega procesa v podporo srbskim študentom

Zbrani na dogodku v Foersterjevem vrtu